Proceed and Progress

kegelgod:

Nick Cannon gets embarrassed when his mom catches him flirting

(Source: yesitspandapimp, via dovah-sosa)

— 12 hours ago with 202845 notes
adancersdiary0:

honestanon:

fvckjojofromboston:

he was on one

LMFAO reblogging again cause his lawyer look so tired

^^^😂😂😂😂

adancersdiary0:

honestanon:

fvckjojofromboston:

he was on one

LMFAO reblogging again cause his lawyer look so tired

^^^😂😂😂😂

(Source: tiemydurag, via sexforhamburgers)

— 14 hours ago with 231037 notes

cecileemeke:

Johny Pitts on Strolling by Cecile Emeke: Whiteness, Malsculinity, Colourism & More (Full discourse HERE)

(via jmore8)

— 1 day ago with 8883 notes
Bad quality selfie.

The usual.

Bad quality selfie.

The usual.

— 1 day ago
#me  #selfie  #shitty quality 
theogblackjesus:

pretty2faced:

cuz yall be rude as hell

don’t be mad cuz we firin yo ol telescope neck ass up

theogblackjesus:

pretty2faced:

cuz yall be rude as hell

don’t be mad cuz we firin yo ol telescope neck ass up

(via 20daysofjune)

— 1 day ago with 17503 notes
harmagedon:

*wipes tear and whispers* i woke up like dis

harmagedon:

*wipes tear and whispers* i woke up like dis

(Source: vmas.mtv.com, via 20daysofjune)

— 1 day ago with 40314 notes
"Stop you is so nasty lol"

Girl who wants you to keep doing nasty shit  (via validx2)

Fakks

(via banjiwitch)

(via 20daysofjune)

— 1 day ago with 4542 notes

afro-dominicano:

socialjusticekoolaid:

Whites riot over pumpkins in NH and Twitter turns it into epic lesson about Ferguson, aka The Best of #PumpkinFest, PT 1. #staywoke

in this week’s episode of shit black folks would get murdered or jailed with no trial for

(via magnusnoir)

— 1 day ago with 46082 notes

susiethemoderator:

Lately, feminists like Annie Lennox, bell hooks and Emma Watson have taken issue with Beyoncé’s sexual openness. While trying to discredit Beyoncé as a feminist, they seem to have forgotten one of the most important parts of Chimamanda’s speech in ***Flawless.

"What does a lady dress like, exactly? And who decided what a lady looks like? What bearing should one’s clothing have on one’s identification as a feminist? This is exactly the kind of misogynist policing we’ve fought tooth and claw against for decades, and to level this line of “reasoning” at Beyoncé is not only antifeminist, it is despicable." (x)

We should also note that Black Women are perceived and fetishized as hyper sexual. Which is why mainstream feminists willingly call Miley Cyrus, Iggy Azalea, and Katy Perry revolutionary and in charge of their bodies meanwhile demonizing Rihanna, Nicki Minaj, and Beyonce.

(Source: thequeenbey, via bittersweet-emotion)

— 1 day ago with 29537 notes
lolaagets:

the-goddamazon:

theogblackjesus:

thisshitfunny:

theogblackjesus:

u still hit whatchu cryin for

got what you wanted and in record time 

u the real winner

LMFAO what an inspiring post.

^^^^😂

lolaagets:

the-goddamazon:

theogblackjesus:

thisshitfunny:

theogblackjesus:

u still hit whatchu cryin for

got what you wanted and in record time 

u the real winner

LMFAO what an inspiring post.

^^^^😂

(Source: ramblerbythewayside, via 20daysofjune)

— 1 day ago with 9448 notes